• ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ





  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2014



  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

    Συμπαραστάτης, Διαφά… στο Πίτα με Διαφάνεια!
    Συμπαραστάτης, Διαφά… στο Διαφάνεια στην περιφερειακή…
    gatzoli | Η Αρχή του… στο Να Προωθηθεί το Μεταφορικό Ισο…
    Η ΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑ ΤΩΝ ΔΕΛ… στο Παραβιάζει την Ευρωπαϊκή Νομοθ…
    Georgios Tsirigotis στο Η επένδυση εξόρυξης χρυσού στι…
  • ΑΡΧΕΙΟ

  • ΣΕΛΙΔΕΣ

  • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

    Μαρτίου 2014
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Φεβ.   Απρ. »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
  • Blog Stats

    • 160,118 hits
  • Flickr Photos

    Περισσότερες φωτογραφίες
  • Μεταστοιχεία

Τζίφος το Μετρό; Οι Οικολόγοι προειδοποιούσαν από τη δεκαετία του ‘80


Τα νέα προσκόμματα στη συνέχιση των έργων του Μετρό καθιστούν και πάλι επίκαιρη την κριτική που είχαν ασκήσει οι οικολόγοι στην επιλογή του Μετρό για την επίλυση του κυκλοφοριακού ζητήματος της πόλης ήδη πριν από την εποχή της «τρύπας του Κούβελα».

«Τα επιχειρήματά μας είχαν περιβαλλοντικές και οικονομικές παραμέτρους ενώ περιλαμβάνονταν και η συνέχιση της λειτουργίας της πόλης, χωρίς τον αποκλεισμό ολόκληρων γειτονιών και εμπορικών οδών, η διάσωση αρχαιοτήτων, οι οποίες ήταν ευρύτατα γνωστό ότι είναι διάσπαρτες στην πόλη στο βάθος που θα ανοίγονταν τα τούνελ, και οι μεγάλες καθυστερήσεις που από τότε μπορούσε να προβλέψει κανείς με ασφάλεια ότι ήταν αναπόφευκτες. Να πούμε ότι τα λέγαμε; Δυστυχώς οι ευθύνες ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, κεντρικά και τοπικά, αλλά και μέρους της αριστεράς, είναι τεράστιες», δηλώνει ο Μιχάλης Τρεμόπουλος.

Επίσης, οι οικολόγοι τόνιζαν ότι οι «μίζες» μπαίνουν μπροστά από το συμφέρον της πόλης, έκαναν λόγο για το κατά πολύ μεγαλύτερο τελικό κόστος, τον αισθητικό αποκλεισμό από την επιφάνεια της πόλης και την ανάγκη περιορισμών στη χρήση του ΙΧ, το οποίο αφήνει απείραχτο το Μετρό.

Δυστυχώς, οι τελευταίες εξελίξεις έρχονται να επιβεβαιώσουν την κριτική τους 3 δεκαετίες τώρα: εάν είχε επιλεγεί η λύση του Τραμ, η πόλη θα είχε εδώ και πολλά χρόνια ένα πλούσιο δίκτυο και λυμένο το κυκλοφοριακό. Επίσης, θα μπορούσε να συνδεθεί με προαστιακό σιδηρόδρομο με κοντινές πόλεις και με τη Χαλκιδική.

ΝΔ και ΠΑΣΟΚ αντιμετωπίζουν τώρα τις τελικές συνέπειες των ανορθολογικών αποφάσεών τους για το ζήτημα του μέσου σταθερής τροχιάς της πόλης. Το εάν κρύβονταν συγκεκριμένα συμφέροντα και «ωφελήματα» πίσω από τις συγκεκριμένες επιλογές είναι στην κρίση των Θεσσαλονικέων. Αυτές οι επιλογές ωστόσο, είναι εμφανές πλέον ότι αποδείχτηκαν τόσο καταστροφικές για τη Θεσσαλονίκη, όσο και οι επιλογές που έφεραν τη χώρα στη σημερινή της κατάσταση.

Σχετικές πρωτοβουλίες από την αυτοδιοικητική κίνηση «Οικολογία-Αλληλεγγύη»:

Και βίντεο με «προφητική» τοποθέτηση του Μ. Τρεμόπουλου για το θέμα:

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s